Masz problemy z oprogramowaniem swojego komputera? Nie wiesz jak zainstalować bądź zaktualizować sterowniki? Twój komputer został zainfekowany? Potrzebujesz szybkiej pomocy? Skorzystaj z naszej zdalnej usługi serwisowej oszczędzając czas i pieniądze!

POMOC ZDALNA - SERWISANT KOMPUTEROWY ONLINE

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów rozszerzamy nasze usługi serwisowe o pomoc zdalną. Wiele problemów z komputerem da się rozwiązać za pomoca myszki i klawiatury, bez konieczności oddawania sprzętu do serwisu, a dzięki temu, że wszystko dzieje się w 100% online, możemy udzelić naszej fachowej pomocy bez względu na lokalizacje i w dogodnym dla Państwa terminie.

Jak to działa?

Do zdalnego połączenia będzie potrzebny program AnyDesk, który można pobrać tutaj. Aplikacja jest gotowa do pracy od razu po uruchomieniu, nie jest wymagana dodatkowa instalacja lub zakładanie konta, wystarczy włączyć program.

Po uruchomieniu na ekranie głównym AnyDesk znajdziemy unikatowy numer ID:




To właśnie dzięki temu numerowi możemy dokonać zdalnego połączenia, należy go podać naszemu serwisantowi, który spróbuje nawiązać połączenie. Na Państwa komputerze pojawi się nowe okno informujące o tym, że inny użytkownik próbuje się połączyć, wystarczy kliknąć "Akceptuj":


W tym momencie połączenie zdalne zostało uruchomione, a nasz serwisant może przystąpić do pracy. Klient powinien pozostać przy komputerze podczas wykonywania usługi, ponieważ przy niektórych naprawach konieczne może być kilkukrotne ponowne uruchomienie komputera.

Kto może skorzystać ze zdalnej pomocy?

Praktycznie każdy, aplikacja AnyDesk na bardzo niskie wymagania, więc bezproblemowo uruchomimy ją nawet na słabszym sprzęcie, konieczne będzie jednak działające połączenie z internetem.

Czy to jest bezpieczne?

To Państwo akceptują nasze połączenie, więc nie ma możliwości, abyśmy mogli się połączyć bez Państwa autoryzacji, co więcej, podczas naprawy nasze działania są widoczne na pulpicie, a dodatkowo, na życzenie klienta podczas połączenia zdalnego możemy również utrzymywać stały kontakt telefoniczny.

Jakich napraw można dokonać zdalnie?

Wszystkie naprawy związane bezpośrednio z oprogramowaniem, takie jak:

  • rozwiązywanie problemów ze sterownikami oraz zewnętrznym oprogramowaniem, w tym instalacja, aktualizacja lub konfiguracja
  • pomoc w czyszczeniu systemu np. usuwanie niechcianych dodatków/toolbarów do przeglądarki, optymalizacja pracy komputera
  • konfiguracja systemu operacyjnego
  • instalacja i konfiguracja klienta poczty
  • usuwanie wirusów lub robaków typu Adware oraz pomoc w zabezpieczeniu systemu przed kolejnymi infekcjami
  • przywracanie usuniętych danych

Jak zamówić usługę pomocy zdalnej?

Pomoc zdalną można zamówić bezpośrednio na naszej stronie internetowej, usługę wykupuje się w pakietach czasowy, minimalny pakiet to 30 minut, płatność realizowana jest z góry za pośrednictwem portalu Przelewy24. Po dokonaniu wpłaty skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu oraz zakresu naprawy.

UWAGA!

Przed wykupieniem usługi prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 531503299, podczas darmowych konsultacji można się upewnić czy Państwa problem da się rozwiązać zdalnie, nasz expert podpowie jaki pakiet powinni Państwo zakupić oraz w jakim terminie możemy dokonać naprawy.

Dlaczego warto skorzystać ze wsparcia online?

  • Pomoc zdalna jest zdecydowanie szybsza niż korzystanie ze stacjonarnych usług serwisowych, wiele problemów można rozwiązać od reki, gdzie w tradycyjnym serwisie sprzęt może czekać w kolejce do naprawy, nawet jeżeli sama naprawa nie jest mocno skomplikowana
  • Zdalny serwis możemy wykonać bez względu na odległość, jest to więc idealne rozwiązanie, gdy nasz komputer będzie wymagał naprawy na wyjeździe służbowym czy wakacjach, gdzie nie znamy lokalnych serwisów bądź pojawia sę bariera językowa. W Twojej miejscowości nie ma serwisu komputerowego, a najbliższy punkt serwisowy znajduje się kilkadziesiąt kilometrów dalej? Skorzystaj z naszej usługi! Oszczędzisz i czas i pieniądze.
  • Wszystko jest w 100% legalne i bezpieczne! Korzystamy tylko i wyłącznie z licencjonowanego oprogramowania, a naprawa może odbyć się tylko i wyłącznie za zgodą klienta oraz pod jego okiem.

SERWIS STACJONARNY - GDY POMOC ZDALNA JEST NIEMOŻLIWA

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie serwisu informatycznego, a nasi serwisanci to prawdziwi specjaliści zarówno w zakresie napraw sprzętowych, jak i tych związanych z oprogramowaniem. Nasze bogate doświadczenie oraz świetne zaplecze serwisowe pozwala nam na bezproblemową naprawę produktów renomowanych marek takich jak: Lenovo/IBM, DELL, HP, Samsung, Philips, Fujitsu i wiele innych. Posiadamy profesjonalny sprzęt, dzięki któremu poza wykonywaniem podstawowych usług serwisowych(takich jak czyszczenie układów chłodzenia, modyfikacja sprzętu i instalacja/wymiana gotowych podzespołów) oferujemy także zaawansowane naprawy, do których zaliczyć można reballing, wymianę układów BGA czy wymianę uszkodzonych złączy/portów.

Szczegółowy cennik dostępny poniżej:

Laptopy, notebooki i inny sprzęt mobilny

NAZWA USŁUGI

CENA

Diagnoza z wstępną wyceną 100zł brutto
Zgranie danych(nie obejmuje ceny nośnika) 100zł brutto
Czyszczenie laptopa i układu chłodzenia, wymiana pasty 100-200zł brutto
Instalacja systemu Windows 10 80zł brutto
Instalacja systemu Windows 7 lub Windows 8 100zł brutto

Montaż podzespołów:

  • Wymiana płyty głównej
  • Wymiana klawiatury
  • Wymiana/dodanie pamięci RAM
  • Wymiana matrycy
  • Wymiana karty WIFI
  • Wymiana układu chłodzenia
  • Wymiana taśmy matrycy
  • Wymiana procesora
  • Wymiana baterii CMOS
  • Reballing(bez gwarancji)
  • Wymiana układu BGA(6 miesięcy gwarancji)
  • Czyszczenie(wydłuża trwającą gwarancje o 6 miesięcy)
  • Wymiana gniazda zasilania/portów

150-200zł brutto
80-120zł brutto
30-60zł brutto
100-140zł brutto
30zł brutto
100-120zł brutto
100-150zł brutto
80-120zł brutto
80zł brutto
200-300zł brutto
220zł brutto
100-200zł brutto
120-150zł brutto

Komputery stacjonarne, drukarki, monitory LCD

NAZWA USŁUGI

CENA

Diagnoza z wstępną wyceną

80zł brutto

Zgranie danych(nie obejmuje ceny nośnika)

100zł brutto

Czyszczenie komputera/układu chłodzenia/wymiana pasty

100 - 150zł brutto

Instalacja systemu Windows 10

80zł brutto

Instalacja systemu Windows 7 lub Windows 8

100zł brutto

Programowanie BIOSu

100-140zł brutto

Czyszczenie i konserwacja drukarki

100zł brutto

Montaż podzespołów:

  • Wymiana płyty głównej
  • Wymiana/montaż karty graficznej
  • Wymiana zasilacza
  • Wymiana procesora
  • Wymiana/montaż pamięci RAM
  • Wymiana/montaż karty rozszerzeń
  • Wymiana/dodanie dysku twardego
  • Czyszczenie czytnika napędu
  • Wymiana baterii CMOS

150-200zł brutto
50zł brutto
70zł brutto
70zł brutto
30zł brutto
30zł brutto
30zł brutto
60zł brutto
30zł brutto
    • Klient nie ponosi kosztu diagnozy gdy decyduje się na naprawę lub usunięcie wady/usterki(cena naprawy w tym dodatkowych podzespołów nie może być niższa niż cena samej diagnozy)
    • Ceny naprawy i ceny podzespołów sprzętu oddanego do serwisu musza być wiadome dla klienta przed rozpoczęciem naprawy/wymiany(wyjątkiem są sytuacje możliwe do wyceny tylko po diagnozie - klient jest informowany o wycenie przed rozpoczęciem procedury serwisowej)
    • W przypadku skomplikowanych operacji czas naprawy może ulec wydłużeniu o czym klient zostanie poinformowany w trakcie trwania serwisu
    • Przed rozpoczęciem instalacji systemu klient powinien zadbać o zgranie swoich danych. Grupa Zikom sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę w przypadku braku takiej czynności ze strony klienta