Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

 Proces płatności został przerwany. Jak ponownie opłacić zamówienie?

Aby wznowić płatności za pośrednictwem portalu Przelewy24, należy wejść w historię zamówień u dołu strony, gdzie możemy sprawdzić szczegóły każdego zamówienia złożonego w naszym sklepie. Po wejściu w szczegóły danego zamówienia mamy możliwość rozpoczęcia procesu płatności od początku. Historia zamówień jest również dostępna z poziomu maila z potwierdzeniem zamówienia.

Przy płatności przelewem zwykłym dane do przelewu są automatycznie wysyłane do klienta po sfinalizowaniu zamówienia. UWAGA! Proszę sprawdzić czy nasza wiadomość nie trafiła do folderu spam oraz upewnić się, że przy składaniu zamówienia został podany prawidłowy adres email.
W przypadku, gdy wiadomość z danymi do przelewu nie zostanie dostarczona, prosimy o wpłatę na konto bankowe:

30 1140 2004 0000 3302 7476 7696

W tytule przelewu proszę podać numer zamówienia, który jest widoczny w historii zamówień.

 Czy mogę zmienić adres dostawy, moje dane bądź sposób płatności po finalizacji zamówienia?

W celu zmiany szczegółów zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

 Jak dokonać reklamacji bądź zwrotu?

Wystarczy przesłać do nas zgłoszenie reklamacyjne bądź oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na tej stronie.

 System windows na moim komputerze nie jest aktywowany.

Na stronie producenta systemu dostępna jest instrukcja (kliknij tutaj), która pomoże Państwu przejść przez proces aktywacji. Do aktywacji należy użyć kodu z naklejki licencyjnej umieszczonej na obudowie komputera bądź pod baterią laptopa.

 Kurier dostarczył uszkodzoną paczkę. Co mogę zrobić?

Jeżeli dostarczona przez przewoźnika paczka ma uszkodzenia zewnętrzne należy niezwłocznie, koniecznie w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, który każdy kurier powinien ze sobą mieć. Spisany protokół należy przesłać na adres naszego sklepu z dowodem zakupu.

 Czy mogę kupić sprzęt w konfiguracji, która nie jest dostępna w katalogu na sklepie?

Oczywiście! Każdy komputer i laptop dostępny w naszym katalogu możemy przygotować dokładnie w takiej konfiguracji, jaką potrzebują nasi klienci. Wystarczy wysłać wiadomość z linkiem do produktu oraz informacją jaką ilością pamięci ram oraz pojemnością dysku są państwo zainteresowani. Zalecamy skorzystanie z naszego formularza kontaktowego.

Twój problem nie został tutaj poruszony? Zapraszamy do kontaktu.