Szukasz pomysłu na biznes?

Otwórz własny salon ZIKOM Computer Outlet

Kiedy powinieneś zacząć z nami współpracować?

  • Jeżeli zamierzasz zostać przedsiębiorcą – szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes, na nową, ekscytującą ścieżkę kariery
  • Jeśli posiadasz już firmę oraz fizyczny POS (sklep, oddział, punkt), szukasz jednak sposobów na rozwój, nowych możliwości
  • Jeżeli chcesz zarabiać więcej i masz smykałkę przedsiębiorcy

Dlaczego warto?

Bo duży może więcej

  • Możesz wejść w skład grupy salonów ZIKOM Computer Outlet – lidera branży profesjonalnie regenerowanego sprzętu IT
  • Jesteśmy na rynku od 17 lat
  • Jesteśmy w pierwszej trójce firm z sektora poleasingowego sprzętu komputerowego w zakresie wielkości sprzedaży
  • Jesteśmy liderem rynku w zakresie sieci partnerskiej, ilości oddziałów własnych
  • Naszą cechą charakterystyczną jest innowacyjna struktura organizacyjna pozwalająca w zachwycający sposób obsługiwać Klientów i budować z nimi relację na każdym etapie procesu sprzedażowego

Otrzymujesz pełne wsparcie marketingowe

  • Do Twojej dyspozycji zostają oddane wszelkie materiały brandingowe: znakitowarowe, stopka maila, szablony graficzne, ofertówki do wiadomości itp.
  • Pozyskujemy kontrahentów dla Twojego salonu za pomocą elektronicznych środków przekazu (cold calling, cold mailing)
  • Kreujemy dla Ciebie treści promocyjne i dystrybuujemy je w drodze e-mail marketingu (newslettery)
  • Planujemy, organizujemy i wdrażamy dla Ciebie kampanie e-mail marketingowe, mając na celu podtrzymanie relacji z obecnymi Twoimi Klientami, oraz stymulację do pierwszego zakupu nowych kontrahentów

Otrzymujesz pełne wsparcie sprzedażowe

  • Otrzymujesz dostęp do naszej bazy szkoleniowej oraz bazy sprawdzonych praktyk w zakresie umiejętności miękkich
  • Otrzymujesz wsparcie swojego opiekuna w przypadku problemów z domknięciem transakcji
  • Otrzymujesz wsparcie społeczności – możesz uczyć się na doświadczeniach innych salonów

Ogólne zasady współpracy

  • Otwierasz sklep partnerski ZIKOM Computer Outlet (w tym celu należy przystosować lokal - przygotować regały, obrandowanie – szyld itp.),
  • My dostarczamy towar do salonu partnerskiego – bezpłatnie,
  • Otrzymujesz od nas Kasę fiskalna oraz dostep do naszego systemu sprzedaży,
  • Rozliczamy się na koniec miesiąca - wystawiasz nam fakturę na prowizję jako wynagrodzenie za sprzedany towar.

Wymagania lokalowe

  • Lokal położony na parterze z wejsciem bezpośrednio z ulicy
  • Powieżchnia sprzedaży co najmniej 30m2
  • Możliwość umieszczenia szyldu na zewnątrz loklau
  • Wskazane aby salon posiadam miejsce parkingowe dla klientów
  • Szczegółowe wytyczne pod linkiem 

Koszty i opłaty ponoszone przez Partnera

  • Koszt przystosowania lokalu 
  • Koszty stałe (czynsz, media, ewentualne koszty wynagrodzenia pracowników)
  • Opłata wstępna za dostęp do systemu
  • Opłata miesięczna marketingowa (opłata jest rabatowana do 0 wraz ze wzrostem wolumenu sprzedaży)

Gotowy do współpracy? Kliknij i wypełnij wniosek